Sunday, November 7, 2010

SAHABAT ! kamu adalah terindah

Posted by :: aku adalah aku :: at 5:04 AM

Sahabat, kamu adalah yang terindah


Sahabat, kamu adalah yang terindah

melihat wajahmu menghilangkan gundah

mendengar bicaramu memadam gelisah

hanya gembira dan bahagia

yang terwujud dalam jiwa hamba




sahabat, kamu adalah yang terindah

erat denganmu membawaku kepada kegembiraan

Hadirmu dalam hidupku adalah hadiah

hadiah terindah daripada Allah Subhanahu wata’ala


Sahabat, kamu adalah yang terindah

cuti ini mungkin waktu kita berpisah

tetapi ketahuilah bahawa dengan ikatan persahabatan kita takkan berpecah

walau kau jauh di sudut sebelah sini dan aku di sudut sebelah sana

persahabatan kita takkan punah


Sahabat,

kita teruskan hubungan kita dengan doa

dalam setiap doa dan sujud kepada Allah

namamu akan kusebut tanpa lupa

tanda cinta dan kasih sayangku padamu yang tidakkan musnah


Sahabat, kamu adalah yang terindah

Dan aku ingin kita berpimpin tangan ke tempat bernama Jannah

yang mana tiada cuti yang mampu memisahkan kita di sana

abadi, kekal selama-lama.

SAYA SAYANG SAHABAT2 SAYA.. THANX 4 EVERYTHING...

p/s copy dr langit Ilahi.com

0 comments on "SAHABAT ! kamu adalah terindah"

Post a Comment

 

:: .aya. aya. aya. :: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal