Wednesday, December 1, 2010

saya suri rumah

Posted by :: aku adalah aku :: at 11:41 PM
Cuti sem bmula. Nah, apa g blek kg tchenta la. 1/12 slmat smpai di bumi Sandakan. Besala, klaw cuti2 bgne aku akn btndak jd suri rumah ganti bliaw pmpn aku. seawl 6.30 pg suda mula mgerjakan rutin2 harian spt myapu, kemas uma, kemas kedai, masak, cuci kaen & mcm2 lgi..hehe.Adush sgat penat, hari2 bgne. xpala, nie la pgrbnan aku sbg ank sulung yg sgt cun..hak3. Tiap ari keja akn siap dkat pukul 1. Ptg & mlm plak lain cerita. Bgitula kitar hidup aku spnjg cuti nie. Pa lg, nie la masanya ley jd kurus. kompius? bley jd krus ka klaw mkan jak keja..hek3. Ok, skng suda ptng. It's time 2 pungut2 kaen, lipat kaen & jga2 kdai smbil cuci mata..ngeh3. ok, adios amigos. Daa.....

0 comments on "saya suri rumah"

Post a Comment

 

:: .aya. aya. aya. :: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal