Wednesday, May 18, 2011

saya sayang mereka, mereka dan mereka.

Posted by :: aku adalah aku :: at 10:18 PM


Amar ! Pelajar yang selalu buat cikgunya marah-marah






saya sayang anak murid saya sampai bila-bila...

Ya Allah, ini hari terakhir di SMK BUKIT SAUJANA. Tak disangka 14 minggu nie berlalu dengan pantas. Berakhir sudah pembelajaran selama 4 tahun di Tanah Melayu nie. cehh, tanah melayu g2 ya.hahaha. Beratnya perasaan yang ditanggung sekarang, perasaan yang macam2 ada. sumpah serius, aku rasa nak nangis masa nie. Nak jerit kuat2. Rasa x sanggup tggalkan mereka. Kenapa ada perasaan nie? suraya, tolong kuat, janganlah macam ini. Tapi, aku la orang yg paling x kuat utk hadapi perpisahan macam ini. suhyla, izuan, fathin, nazrul, syafiq, syariena, edry dan lain2, msti nnti ckgu rindu ngan korang kn. Tp korang rindu ke ngan ckgu? Amar, Syahmi & Daud, 3 nama yg selalu aku tengking dan marah-marah. Macamana ckgu x marah, korang xnak dgar ckap cikgu kn. Asyik nak tido saja. Korang ingat senang ke nak terangkan kat depan, nak bagi korang faham. sob3. Lagi 1, klau cikgu bagi kerja, ada je alasan korang. keja xsiap la, keja x bwak la, x dapat la dan macam2 alasan lagi.Xpala, yang penting ckgu dah usaha yang terbaik utk kamu. Serius, cikgu sayang dengan kamu dan kamu sangat-sangat. Cikgu mahu tengok kamu semua berjaya. Jadi anak yg boleh dibanggakan oleh kedua orang tua. Antara 4PA dan 4 Tekno, cikgu paling berkenan dan rasa terharu dgn 4 Tekno. Cikgu rasa rapat dgn kmu. Entah kenapa. Tp g2 la perasan cikgu. 4PA pon ok jugak sebenarnya, tapi 2 la agak kurang rapat sikit. Sory to say, ckgu x bkenan sangat ngan 1 budak dalam klas 2. xpayah la ckgu mention nama dia kat sini kan kan. hehehe..Tapi secara konklusinya, cikgu sayang semua student cikgu. Sayang sangat-sangat. Hanya kenangan manis dan pahit yang ada bersama kita untuk dikenang.

~CIKGU SAYANG KAMU SANGAT-SANGAT ~

0 comments on "saya sayang mereka, mereka dan mereka."

Post a Comment

 

:: .aya. aya. aya. :: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal